Fajna sytuacja ;)

Ostatnio miałam fajną sytuację, rozmawiają dwie osoby, jedna pyta drugiej: "Co wstydzisz się nowej koleżanki?" po czym chłopak odpowiada wskazując na mnie palcem "Chyba cię po****ło".

Nie, nie zrobiłam się czerwona, nie poczułam wstydu, zrobiło mi się przykro. Wiecie, co myślę? To jakiś idiota, nawet jeśli mówił o mnie, nie zamierzam zaprzątać sobie nim swojej samooceny. Ale powiem wam, że nie wiem jak tego dokonałam i nie wiem czy umiałabym to powtórzyć. Budujmy swoją samoocenę aby w trudnej sytuacji nas nie zawiodła. Myślisz, że jesteś nudny - poczytaj na jakiś temat, wydaje ci się, że źle wyglądasz - kup sobie coś ładnego. Nie gwarantuję, że to zadziała, nie jestem ekspertem, ale ja spróbuję. Pamiętaj, że twoja ocena ZAWSZE będzie zbyt niska jak na to ile jesteś wart. Nie pozwólmy, aby nic z zewnątrz miało wpływ na to co myślimy o sobie.

Komentarze