Problemy w pracy

 Co jest najtrudniejsze kiedy już uda się znaleźć zatrudnienie Na początku trzeba się wiele nauczyć, więc trzeba pytać. Dla mnie te słowa brzmią jak wyrok. Zupełnie jakby oznaczały, że mam podnieść górę i postawić ją w innym miejscu. Zupełnie nierealne i przeraża. Jak mam o cokolwiek zapytać kiedy żadne słowa nie przechodzą przez usta? Ledwo jestem z stanie wydusić z siebie odpowiedź. Mieliście problemy w pracy przez to, że nie byliście się w stanie o coś spytać, czegoś zrobić? To dziwne uczucie kiedy człowiek ponosi odpowiedzialność niezawinioną. Pomyślcie inaczej "To cud, że mam pracę, to cudownie, sam tego dokonałem, mały problem przy tym to nic. Nie ważne co przyniesie przyszłość teraz osiągnąłem sukces, jestem wielki". Cieszcie się ze swoich sukcesów. Zdobycie pracy to dla zdrowego sukces, a dla nas? Zastanówcie się czy jest się z czego cieszyć.

Komentarze

  1. Idę teraz do nowej szkoły. Nikogo tam nie będę znać i ta szkoła będzie 10x większa od mojej starej szkoły i bardzo się boję... nie wiem co się stało bo jako dziecko byłam bardzo otwarta, potem trochę mniej, a przed wakacjami zaczęło się to przemieniać w lęk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że zmiana szkoły to stres także dla osób nie odczuwających lęku społecznego. To jest duża zmiana, ale nie nastawiaj się negatywnie, to w końcu nasze myśli wywołują lęk. Skup się na tym co zyskujesz dzięki temu nowemu doświadczeniu. Trzymaj się ciepło. :) :)

      Usuń

Prześlij komentarz