Głupie pytania

Ogarnia mnie dzika niemoc kiedy ktoś pyta "Consecutifa, dlaczego nic nie mówisz? Dlaczego się do nas nie odzywasz? Jesteś nieśmiała? Co, nie widać. Co mam odpowiedzieć? Mam osobowość lękową, odwaliło mi. Czuję złość, ale to tylko przykrywka, tak naprawdę jestem zestresowana bo ktoś zadał pytanie a ja nie mam gotowej odpowiedzi. Czerwienię się, robi mi się gorąco. Nie wiem. Znacie dobrą odpowiedź na tak postawione pytanie? Może powinnam powiedzieć: "Jestem skryta" albo "Jestem zamknięta w sobie". A wam ludzie zadają takie pytania?

Komentarze

  1. Tez mialem problem z czerwienieniem i zalatwilem to bardzo brutalnie, poniewaz poddalem sie zabiegowi ETS (zakleszczenia nerwow).
    Znalazlem tez w necie takie cos: https://www.youtube.com/watch?v=WATQLaxVMpM

    Moze komus sie przyda. Znalazlem to dopiero w ub. niedziele, ale musze powiedziec, ze Gosciu robi na mnie wrazenie.
    Jest wiecej jego filmikow. Naprawde facet zna sie na tym co robi.
    Jesli chcesz pogadac to moj gg: 36906798

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie w tej chwili obejzalem jeszcze taki filmik tego goscia dot. pozytywnych afirmacji: https://www.youtube.com/watch?v=Gi31toVuljc
    Bardzo fajnie wyjasnione.
    Apropos afimacji jesli sie ktos tym interesuje to poczytajcie sobie o aformacjach, sa naprawde duzo lepsze i latwiej trafiaja do mnie, niz afirmacje.
    Gdzies mialem adres do nagrania, jesli ktos jest zainteresowany to moge poszukac.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz